Namn, grafisk profil och konceptutveckling för nya designaktören Finnexpo vars affärsidé går ut på att presentera Finlands rika designtradition, både dåtida och nutida.
www.finnexpo.se
Nya numret av magasinet Stockholm Eyewear har precis anlänt från tryckeriet, fullmatat med intressant läsning om design, mode och stockholmstips.
www.stockholmeyewear.com
Ögonshop drivs av legitimerade optiker. Decennium har tidigare skapat och nu uppdaterat det grafiska profilprogrammet samt utvecklat en helt ny version av själva e-butiken.
www.ögonshop.se
Starck & Partner utvecklar individer och organisationer. Bland uppdragsgivarna finns Ikea, Konstfack, KTH, Tekniska Museet och Trygg Hansa. Decennium har skapat ny visuell identitet inklusive hemsida, digitala enheter och trycksaker.
www.starckpartner.se
Nytt nummer av Stockholm Eyewear. Hör av dig om du vill diskutera ett eget magasin som kan sprida kunskap om din verksamhet och stärka banden med målgruppen. Vi hanterar hela det publicistiska uppdraget, från idé till distribution.
www.stockholmeyewear.com
Stomach är en konceptstudio inriktad på utveckling av gastronomiska varumärken. Decennium står bakom namn, grafisk profil och innehåll i portfolion. Uppdraget är pågående och inkluderar koncept, grafiska identiteter och rumsliga gestaltningar.
www.stomach.se
Nya numret av magasinet Stockholm Eyewear, fullmatat med intressant läsning om design, mode och stockholmstips. Decennium står som vanligt för grafisk form, redaktionellt innehåll och projektledning.
www.stockholmeyewear.com
Amerikanska Obagi Medical erbjuder högteknologisk hudvård via hudläkare över hela världen. Decennium har skapat konceptet "Take care" samt producerat trycksaker och digitala lösningar för Sverige och Norge.
www.obagimedical.se
Profilering av livsstilsbutiken Artiklar. I butiken säljs utvalda premiummärken inom mode och inredning. Ny sajt, webshop, annonskampanj, digitalt anslag och skyltningsmanér ingår i uppdraget
www.artiklar.se
Nytt cykelmärke med retrokänsla baserat på de legendariska bröderna Fåglum. De fyra bröderna tävlade framgångsrikt tillsammans som landslag och tillhörde världens cykelelit under 1960-talet.
www.faglumbikes.com
Nordisk kampanj för endagslinsen Bioutrue ONEday i samarbete med optiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. I utbudet ryms butiksmaterial, annonsering, event och kundaktiviteter.
www.bausch.se
Ny kampanj för endagslinsen Biotrue som går i 2.000 butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Idé, konceptutveckling och kreativ produktion av Decennium.
www.bausch.se
Ny sajt för Svensk Turism AB som ägs av cirka 170 företag och organisationer som i sin tur representerar tiotusentals företag inom den svenska besöksnäringen.
www.svenskturism.se
Marcus Samuelsson
Decennium har stått för form och text när nya magasinet tagits fram med Marcus Samuelsson på omslaget.
www.goods.se
Decennium står för konceptutveckling. Uppdraget rymmer varumärkesplattform, identitet, butiksinredning, sajt och produktion av egna tidningen.
www.stockholmeyewear.com
Drama och komedi
Tejp skapar tv-format i samarbete med några av Sveriges mest kända aktörer. Ny grafisk profil av Decennium.
www.tejp.eu
Magasinet har Stockholm Eyewear som ansvarig optiker och avsändare. Distribution sker via utvalda mötesplatser. Decennium står för grafisk form, redaktionellt innehåll och projektledning.
www.stockholmeyewear.com
Solglasögon
Lansering av säsongens nyheter. Annonsering i Plaza, vip-inbjudan, digital kommunikation och butiksaktiviteter av Decennium.
www.ringdahlsoptik.se
You get what you inspect
Ny sajt för Capwise, rådgivare och konsult inom processer där affärssystem upphandlas och sätts i drift.
www.capwise.se
Senaste nytt
Nyproducerat nummer av livsstilsmagasinet som distribueras via Stockholms ledande optikerbutiker. Fullmatat med nyheter, reportage och stockholmstips.
www.stockholmeyewear.com
IT-experterna
Ayoy är ett konsultföretag verksamt inom området IT-säkerhet och digitala identiteter. Decennium har skapat en animerad form för nätet och utvecklat den nya sajten.
www.ayoy.se
Hello You
Ny linskampanj för SofLens som går i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Internationellt framgångsrika danska designern Lisa Grue har bidragit med mönster. I kampanjen ingår butiksmaterial, profilplagg, trycksaker och digitala aktiviteter.
www.bausch.se
Premium
Ny kampanj med tecknat manér som lyfter fram och kommunicerar några av de exklusiva märken butiken säljer som en av få utvalda optiker i Sverige: Oliver Peoples, Dita, Hamburg Eyewear, Mosley Tribes, Reiz, Schnuchel, Woow...
www.ringdahlsoptik.se
Inbjudan
Internationell lansering av ny lins via event i Norge, Danmark och Sverige. Decennium tar fram exklusiv inbjudan.
www.bausch.se
Andy Warhol
Digitalt nyhetsbrev nr 1 2013 med okrönte kungen av popkonst som huvudnyhet. Dessutom senaste nytt från mässan i Paris.
www.ringdahlsoptik.se
PureVision
Ny kampanj för Bausch & Lombs HD-lins som rullar ut i 400 butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Decennium står bakom idé, utformning och produktion av både butiksmaterial och övriga kampanjaktiviteter. Illustration av Cecilia Lundgren.
www.bausch.com
Special Offer
Nytt nummer av Goods magasin som ges ut i 28.000 ex. Fullmatat med nyheter och erbjudanden som riktar sig till både företag och privatkunder. Som alltid med fokus på god design till pressade priser. Text, form och projektledning av Decennium.
www.goods.se
Vinn en Vespa!
Ny kampanj signerad Decennium för endagslinsen Biotrue. 500 butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland är mottagare av det omfattande kampanjpaketet.
www.bausch.se
Hyr dig fri
Digital banner-kampanj för Nordeas finaniseringslösning Asset Master. Kampanjen rymmer även helsidesannonsering som rullar i bland annat CIO Sweden.
www.nordea.se
Hämta ditt ex!
Nya numret av Stockholm Eyewear går nu att plocka upp hos huvudstadens bästa optikerbutiker. Läs om de senaste trenderna, möt Diesels innovativa grundare och ta del av de senaste tipsen.
www.stockholmeyewear.com
Nytt nummer!
Decennium har även producerat nya numret av Goods magasin. Läs om Monika Ahlberg, möt stjärndesignern Karim Rashid och se vad som bubblar i Milano.
www.goods.se
Asset Master
Nordea Finans är ny uppdragsgivare hos Decennium. Annonskampanjen för hyrlösningen Asset Master går som helsidor i tidningen CIO Sweden. Temat för annonserna är "Hyr dig fri" och syftar på produktens självklara fördel.
www.nordea.se/assetmaster
Nyheter!
Nya numret av Stockholm Eywear är nu på tryck och landar hos ledande optiker inom kort. Den välbesökta sajten har även den vässats och fyllts på med nytt spännande innehåll. Decennium projektleder, producerar och publicerar.
www.stockholmeyewear.com
Senaste nytt
Digitala nyhetsbrev är en del av den framgångsrika mixen när Ringdahls Optik marknadskommunicerar.
www.ringdahlsoptik.se
Nya vårnumret!
Med stjärnkocken Markus Aujalay på omslaget går 20.000 ex av magasinet ut till landets alla caféer, hotell och restauranger.
www.goods.se
Film noir
Decennium har producerat nya kampanjen med 70-talsvibbar på temat film som rullar som bäst för Ringdahls Optik. Skyltning, webb och tryckt media.
www.ringdahlsoptik.se
Grossinger, NY
Hyllningskollektion till den legendariska platsen där Ingemar "Ingo" Johansson tränade sig i form inför VM-matchen. T-shirts, hoods, väskor mm signerade Decennium på uppdrag av Ingo Boxers.
www.ingoboxers.com
Sommar och sol!
Ny solglasögonkampanj för Ringdahls Optik som omfattar annonsering i bland annat Plaza Kvinna, inbjudan till event, skyltning samt spridning i sociala medier.
www.ringdahlsoptik.se
Ingo Boxers på Kuba
Decennium tog hjälp av modefotograf Viktor Rising som plåtade en serie bilder på Kuba med kända och okända boxare. Bilderna ingår i kommande kampanj samt i utställning.
www.ingoboxers.com
HD-optik
Decennium fick i uppdrag att lansera Bausch & Lombs HD-linser. Resultat blev en klassisk båge i kartong med tryckt budskap på svenska, norska, danska och finska.
www.bausch.se
I språnget
Ny mobil version av Ringdahls Optiks sajt. Sajten är en första nedskalad version som kommer att utvecklas med olika tjänster framöver.
www.ringdahlsoptik.se
Linstest
Ny kampanj i syfte att locka in nya och gamla kunder i butiken för att testa linser. Annonser, inbjudan till event och skyltning på temat har producerats av Decennium.
www.ringdahlsoptik.se
News
Septembernumret på 44 fullmatade sidor har precis landat och är nu på väg ut till ledande hotell, restauranger och caféer runt om i landet. Grafisk form och text av Decennium.
www.goods.se
Ny identitet
Decennium har fått i uppdrag att skapa den grafiska profilen för Nilsson & Partners fastighetsbolag. Resultatet består av stiliserade byggstenar i brunt som bär fram firmanamnet.
www.nilssonpartners.se
High definition optics
Kampanj för Bausch & Lombs storsäljande endagslins SofLens rullar som bäst ut i både Sverige, Norge, Danmark och Finland. Grafisk form och produktion av Decennium.
www.bausch.se
Nytt nummer!
I mitten av juni landar nya Stockholm Eyewear hos ledande optikerbutiker. Decennium står som vanligt för hela produktionen: form, innehåll och projektledning.
www.stockholmeyewear.com
High definition optics
Decennium har fått i uppdrag av Bausch & Lomb att producera den nya kampanjen för deras endagslins, SofLens. Annonser, trycksaker och butiksmaterial ingår i uppdraget.
www.bausch.se
Do You love?
Ny linskampanj som kommer till uttryck i annonser och via skyltning och digitala aktiviteter.
www.ringdahlsoptik.se
Stjärnkocken
Ny tidning som presenterar vårens alla designnyheter från GOODS. Dessutom intervju med stjärnkocken Sayan Isaksson.
www.goods.se
Design 4 all!
Goods nya sajt signerad Decennium. Goods förser privata och offentliga miljöer med prisvärd design. Sajten är företagets digitala showroom och platsen för den starkt ökande e-handeln.
www.goods.se
Klassikern
Ny annons för Gärdets Optik som lanserar säsongens solglasögon. I annonsen syns Ray-Bans klassiska pilotbågar från 1936. Gärdets Optik erbjuder bågarna med individuell styrka.
www.gardetsoptik.se
Etablerad 1946
Decennium har producerat inbjudan till vårens visning av solglasögon. Evenemanget lockar alltid mängder av gäster som vill kika på nyheter från de ledande modehusen.
www.ringdahlsoptik.se
Design 4 all!
Decennium har fått i uppdrag av snabbväxande GOODS att agera strategisk och kreativ partner när nya reklamsatsningen rullar ut. Såväl tryckt som digital kommunikation ingår i Decenniums uppgift.
www.goods.se
Sommartider
Ny kampanj på uppdrag av Ringdahls Optik inför kommande solglasögonsäsong. Kampanjen rymmer inbjudan till den årliga visningen samt annons i Plaza Kvinna.
www.ringdahlsoptik.se
Ny kollektion
Ingo Boxers lanserar ny kollektion. Kalsongerna är storsäljaren nr 1 med nöjda köpare/användare i mer än 10 länder. Once a champ always a champ!
www.ingoboxers.com
Kampanjstart
Med ett starkt grafiskt uttryck börjar det nya året för Ringdahls Optik. Den illustrerade kampanjen är producerad av Decennium och kommuniceras via skyltning, annonser och digitala kanaler.
www.ringdahlsoptik.se
Dygnet runt
Ögonshop är en helt ny nätbaserad optikerbutik som assisterar sina kunder dygnet runt. Här erbjuds i princip allt som rör ögonen med tyngdpunkten lagd på linser i alla dess former.
www.ögonshop.se
Resor över hela världen
Helsidesannons för World Travel Team i magazinet Lifestyle Woman. Temat är vinterns solresor till när och framför allt fjärran.
www.worldtravelteam.se
Den klassiska herrekiperingen
Decennium har producerat den nya sajten för anrika Georg Sörman med butiker på Kungsholmen och i Gamla Stan i Stockholm.
www.georgsorman.se
Nationell strategi
Decennium har fått det prestigefyllda uppdraget att producera den grafiska plattformen för Svensk Turisms nya vision. Uppdraget rymmer grafisk profilering, formgivning av trycksaker och en ny sajt för projektets deltagande parter.
www.strategi2020.se
Fördubblad besöksnäring
Den nya sajten är en digital mötesplats för Svensk Turism som representerar cirka 10.000 företag. Målsättningen med den nyligen sjösatta nationella strategin, är att med fokus på hållbarhet fördubbla svensk besöksnäring på 10 år.
www.strategi2020.se
Nya numret ute nu!
Stockholm Eyewear nummer två finns nu hos de utvalda optiker som distribuerar magasinet. Ett välfyllt nummer där du bl.a. läser om Philippe Starck och tv-duon Simon & Tomas.
www.stockholmeyewear.com
Ny version av sajten
Den nya sajten rymmer artiklar, nyheter, stockholmstips och en blogg där det skrivs om mode, design, film, teater, utställningar och mycket annat.
www.stockholmeyewear.com
Marknadsledaren
Essilor är världens ledande tillverkare av glasögonglas. Varilux är storsäljaren och även världens mest köpta progressiva glas. Decennium har producerat helsidesannonsen för märket som finns med i nya numret av Stockholm Eyewear.
www.essilor.se
Överraskningarnas land
Ny helsidesannons för World Travel Team, den här gången i tidningen Vagabond med 188.000 läsare. I det kommande numret ligger fokus på Thailand och Decennium har producerat en passande annons på temat.
www.worldtravelteam.se
Den goda julen
Decennium har formgivit den både tryckta och digitala decemberkampanjen för Proviant. Restaurangen är flerfaldigt prisbelönad av bl.a. Guide Michelin och White Guide.
www.proviant.se
Förpackningsdesign
Espressobaren med eget rosteri säljer även sina egna blandningar av bryggmalet kaffe och hela espressobönor på lösvikt i nya förpackningar formgivna av Decennium.
www.nordiskaespresso.se
Vågar du följa med?
Ny helsidesannons för World Travel Team i tidningen Connoisseur, den här gången med exotiska och skräddarsydda vildmarksresor som spännande tema.
www.worldtravelteam.se
La Dolce Vita!
Helsideannons i Bubbleroom Magazine som marknadsför den nya satsningen på exklusiva shoppingresor till de stora modemetropolerna. Först ut är Rom.
www.worldtravelteam.se
Reslust
Helsidesannons i tidningen Connoisseur som ges ut fyra gånger per år. Connoisseur distribueras till en köpstark målgrupp om cirka 75.000 läsare. Chefredaktör är Peder Lamm.
www.worldtravelteam.se
SALK
Helsidesannons i SALK:s klubbtidning. SALK grundades 1913 och är en av landets äldsta och största tennisklubbar med Björn Borg som en av många kända spelarprofiler.
www.ringdahlsoptik.se
Bröllopsfeber
Helsidesannons i Allt om Bröllop som inleder satsningen på skräddarsydda bröllopsresor till exotiska resmål. Temat kommer även att avändas i samband med olika event under hösten.
www.worldtravelteam.se
Ögonhälsa
Höstens annonsering startar med en kampaj i utvald innerstadsmedia. Temat är ögonhälsa och tonen slås an med en animerad bild som även används i skyltning under samma period.
www.ringdahlsoptik.se
Drömresor
Decennium får i uppdrag att producera en ny plattform för företagets marknadskommunikation. Resultatet blir en övergripande omprofilering inkluderande logotyp, annonsering, web, event marketing och redaktionell kommunikation.
www.worldtravelteam.se
Dygnet runt
World Travel Team är specialiserat på att skräddarsy resor till världens alla hörn. Jorden runtresor, golfresor, lyxkryssningar och pulserande storstadsupplevelser. Ny sajt producerad av Decennium.
www.worldtravelteam.se
Sveriges nya golfmagasin
Ny tidning på uppdrag av World Travel Team, specialisten på skräddarsydda resor över hela världen. Decennium står för grafisk form, redaktionellt innehåll samt projektledning. Tidningen distribueras av ledande golfklubbar, Arlanda VIP Service och via övriga mediapartners.
www.golfandtravel.se
Sveriges nya golfportal
Ny sajt som matchar det tryckta magasinet. Här presenteras golf- och resenyheter i snabb takt samt även mycket förmånliga erbjudanden om resor till världens alla hörn. Många kända golfskribenter och -fotografer kommer att skapa läsvärde och göra sajten värd ett besök.
www.golfandtravel.se
Sedan 1965
Ny grafisk identitet och sajt av Decennium för KLO med målsättningen att kommunicera en modern känsla som samtidigt fångar upp och reflekterar butikens historia och optiska tradition. Den kunniga personalen och det stora utbudet av märkesbågar gör optikerbutiken till ett självklart val för många medvetna kunder.
www.kloptik.se
En klassisk herrekipering
I den vackra butiken med NK-tillverkad originalinredning har det sålts snyggt herrmode till generationer av stockholmare. Förra året nominerades butiken till tidningen habit´s modepris för bästa herrbutik. Decennium har fått förtroendet att medverka när företaget vässar profil och sjösätter en ny hemsida.
www.georgsorman.se
Optikermagasinet
Första numret av Stockholm Eyewear har nu landat hos tio av stans ledande optikerbutiker. Tidningen har som ambition att spegla optikerbranschen ur ett modeperspektiv med huvudstaden som självklar utgångspunkt.
www.stockholmeyewear.com
Fördel Borg
Skräddarsydd annons för glasögonmärket Björn Borg i nya numret av tennisklubben SALKs tidning. Det var i SALK Björn Borg tränade under legendaren Percy Rosbergs ledning.
www.ringdahlsoptik.se
Helsida i Plaza Kvinna
Annons för den nya solglasögonsäsongen. I princip alla ledande märken från de stora modehusen finns representerade i sortimentet.
www.ringdahlsoptik.se
Nära ögat
Ny annons för Bausch & Lomb i samarbete med Ringdahls Optik i syfte att få fler att överväga linser som ett alternativ till läsglasögon. Annonsen kommunicerar på ett avdramatiserat sätt de moderna linser som används av fler och fler för att motverka synproblem som uppstår i takt med stigande ålder.
www.ringdahlsoptik.se
Mycket nöje!
En helt ny plattform för nöje och underhållning som kommer att ta plats i olika media under kommande år. Med en av landets största nöjesprofiler som programledare kommer tv-formatet att utmana det mesta. Decennium står bakom idé, design och konceptutveckling i samarbete med produktionsbolaget Tejp.
www.rekordmagasinet.se
Kvalitetsglas
Annons för HOYA på uppdrag av Ringdahls Optik som enbart använder deras kvalitetsglas i sina märkesbågar. Ringdahls Optiks samarbete med HOYA och andra marknadsledande leverantörer
utmynnar alltid i unika och för Ringdahls Optik skräddarsydda annonser och kreativa lösningar.
www.ringdahlsoptik.se
Helsida i Metro
Annons för Proviant i Metros nya resemagasin GO. Annonsen markerar starten för restaurangens kampanj som låter kända och okända stamgäster agera talespersoner för den prisbelönta maten. Proviant har tilldelats BIB Gourmand av Guide Michelin och utsetts till Årets Hjärtekrog av White Guide.
www.proviant.se
Regeringsgatan 40
Namn, grafisk profil och sajt av Decennium för Nordiska Espresso vars första enhet har Stockholms kanske mest centrala läge i NK:s entré på Regeringsgatan 40. Här pulserar citylivet som bäst och skapar en skönt urban stämning.
www.nordiskaespresso.se
Östermalms kvartersoptiker
Ny sajt för Gärdets Optik, uppstickaren på Erik Dahlbergsgatan i Stockholm. Decenniums uppdrag var att kommunicera butikens serviceattityd, premiumkänsla och modegrad på ett för optiker- branschen modernt sätt.
www.gardetsoptik.se
Once A Champ Always A Champ
Decennium samproducerar jubileumsutställningen på Riksidrottsmuseet med anledning av att det är 50 år sedan Ingemar "Ingo" Johansson blev världsmästare i tungviktsboxning.
www.ingoboxers.com
Årets skivomslag!
Ännu ett omslag av Decennium för internationellt uppmärksammade The Mobile Homes. Expressens Anders Nunstedt har redan utsett omslaget till årets bästa:
blogg.expressen.se/anders/entry.jsp?messid=494627
Från norr till söder
Decennium har tagit fram en ny grafisk profil till Gärdets Fastigheter, systerföretag till Gärdets Bygg som anlitar Decennium sedan tidigare för sin marknadskommunikation.
Stockholms Stadion
Annons till DIF:s programblad som delas ut i samband med säsongens hemmamatcher. Restaurang Proviant medverkar även i medlemstidningen och i andra publika sammanhang.
www.proviant.se
Våren 2009
Inbjudan till visning av säsongens solglasögon med följande medverkande märken: Gucci, YSL, Carrera, Dior, Marc Jacobs, Tom Ford, Vasuma, Initium och Armani.
www.ringdahlsoptik.se
Butiker och kontor
För många företag som söker nya lokaler är Nilsson & Partners det självklara valet. Decennium har producerat den nya sajten och den tryckta företagspresentationen.
www.nilssonpartners.se
Etablerad 1946
Ringdahls Optik beställer ny profil som matchar det stora utbudet av ledande varumärken. Decennium skapar identitetsprogram, ny sajt, skyltningar och marknadskommunicerar.
www.ringdahlsoptik.se
Den goda maten
När kökschefen och vd:n på Edsbacka Krog öppnar eget får Decennium i uppdrag att ta fram namn, grafisk profil, menyer, sajt och interiör.
www.proviant.se
Once a champ always a champ
Retromärke med klassisk street- och gymkänsla för träning och fritid. Grafisk profil/varumärke, design, sajt och konceptualisering av Decennium.
www.ingoboxers.com
Heja Norrland!
När stjärnkocken Mathias Dahlgren skapar sin egen snaps blir resultatet ett klockrent möte mellan ingefära och citron. Idé, namn, konceptutveckling, förpackning och receptfolder av Decennium.
Sprinkler Studios
Namn och grafisk profil tas fram av Decennium på uppdrag av skiv- och producentbolaget Sprinkler som leds av popduon Tommy Ekman och Christer Sandelin.
www.sprinkler.nu
Inredning och utrustning
Snabbväxaren Goods Sweden AB storsatsar med nytt namn och ny profil signerade Decennium.
www.goods.se
Tidlöst mode
Klassiska Boomerang kommunicerar företagets verksamhet med hjälp av Decenniums trycksaker.
www.boomerang.se
Designed in Sweden
Ledande skandinavisk tillverkare av stickat och vävt dammode. Stor försäljning i bl.a. Tyskland. Broschyrer, butiksmaterial och säljbrev på olika språk produceras av Decennium.
www.kriss-ab.se
Signerat Christer Lingström
Dotterbolag till Edsbacka Krog som marknadsför kockknivar och egna viner. Konceptutveckling, grafisk profil, förpackningsdesign och sajt av Decennium.
www.edsbackakrog.se
Passion for wine
Familjeföretag med ett passionerat förhållande till goda viner. Sajt och annonsering av Decennium.
www.sigva.se
Vodka med ryska rötter
Ny kaxig utmanare på den tuffa internationella vodkamarknaden med namn, profil, sajt och varumärkesplattform av Decennium.
Vin med en personlig touch
Nytt vinmärke som hyllar hantverket bakom varje vin. Vinmakarens eget fingeravtryck sitter på etiketten som en garant. Varumärke, konceptutveckling, förpackningsdesign och sajt av Decennium.
www.fingerprintswine.com
Läsa, skriva, tala
En grupp logopeder i Stockholm väljer att möta patienterna med en animerad profil. Företagsnamn, grafisk profil och sajt produceras av Decennium.
www.logopederna.se
Naturlig hudvård
Stilbildaren The Body Shop tar hjälp av Decennium för att skapa trycksaker som även översätts och sprids i övriga Europa.
www.thebodyshop.se
Anno 1626
Den tvåstjärniga restaurangen under ledning av krögare Christer Lingström beställer ny grafisk profil och sajt av Decennium.
www.edsbackakrog.se
Kvalitetsmaskinen
Svenskt märke med grafisk profilering, trycksaksproduktion, annonsering och övrig kommunikation av Decennium.
www.coffeequeen.se
Märkesbutiken
Stureoptikern förses med ny grafisk identitet av Decennium: logotyp, förpackningsdesign, trycksaker och sajt.
www.stureoptikern.se